perjantai 28. elokuuta 2009

Blogiplääh ja makea voitto

Joskus kesäkuumalla iskee neuleplääh kun ei vaan jaksa neuloa mitään kädet hikisinä. Itseäni on viime aikoina vaivannut enemmänkin blogiplääh. Syy tähän on yksinkertainen: olen vasta laskeutumassa viikon takaisesta huumasta! Siviilisäätyni siis muuttui viime lauantaina ja tuntuu ettei saa mitään järkevää tehtyä kun vaan haahuilee kotona. Mulla on vielä kaiken lisäksi menossa viimeinen lomaviikko ennen töihin paluuta, joten olen muutenkin antanut itselleni luvan laiskotella :)

Viime viikolla posti toi kuitenkin minulle ihanan paketin! Tiesin odottaa tätä yllätystä, mutta kyllä oli miehellä hymyssä pitelemistä kun revin vauhdilla auki pakettia :) Jossuhan se minulle postitti blogivoittoni. Kerrankin onni suosii, joskus tuntuu etten koskaan voita missään arpajaisissa tai vastaavissa. Korkeintaan sitten kun palkintona on ihan kamalaa krääsää.... Mutta nyt sain kaikkea ihanaa.



Paketista paljastui Wolle Hartmuth -lankaa, bambuvirkkuukoukku (2,5) sekä ah niin namia salmiakkisuklaata :) Jossulle taisin sanoa että säästän tuon suklaan mutta hupsista... Se taisi kyllä kadota parempiin suihin melko nopsaan.

Olen itsekin jo ian kaiken lupaillut sitä blogiarvontaa. En ole unohtanut lupaamaani, älkää huolehtiko :) Yritän ensin päästä kiinni syksyyn, opiskeluihin ja töihin. Ehkä sitten jaksan keskittyä taas kunnolla myös bloggailuun.

Olen muuten kesän aikana väsännyt valmiiksi aiemmin esittelemäni mohair-huivin sekä Novitan Temposta kokeilemani palmikkokaulahuivin. Äiti sai lisäksi Sauna-sukat (Ulla-ohje). Sukat tosin lähtivät jo matkaan tuonne maalle, mutta seuraavan kerran kotona kyläillessäni pyydän äitiä itse mannekiiniksi esittelemään sukkiaan. Työn alla on myös säärystimet. Tai siis niistä piti tulla säärystimet, mutta taidan tehdä niihin myös sukkaosan, sillä lyhytvartiset saappaani kaipaavat kaveria sadesäällä. Kun loka loiskuu olisi kiva sulloa housut pitkiin ihaniin sukkiin...

Noh, tällainen kuivahko pikapostaus. Palaan asiaan kuvien kera kunhan ensin saan jalat maahan ja tämän talouden parempi kamerakin palaa reissuistaan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti