torstai 14. huhtikuuta 2011

Tunnustus

Oho. Kanelibasilikan ystävät jakoivat mulle tällasen. Kiitos :D



Tunnustukseen kuuluu, että vastaa viiteen kysymykseen ja jaan sitten tunnustuksen eteenpäin viidelle.

1. Koska aloitit blogin? 
Joskus kesällä 2007. 

2. Mistä kirjoitat blogissa ja mitä se käsittelee?
Noh, ensin blogi käsitteli vaan käsityöjuttuja ja sellasia näperryksiä, sit kun halusin bloggailla myös mun liikuntainnostuksesta niin perustin toisen blogin. Lopulta totesin että eihän mulla riitä aika ja into kahteen blogiin, yhdistin toisen tähän ja nyt täällä on oikeastaan kaikenlaista mun elämään liittyvää: käsitöitä, sisustusta, liikuntajuttuja, koiran kans puuhailusta jne...

3. Mikä seikka tekee blogistasi erilaisin muihin verrattuna?
Eipä kai oikein mikään erityinen juttu. Tää ei ole selkeästi mikään teemablogi, eli jokaiselle on sitten vähän jotakin :)

4. Mikä sai sinut aloittamaan blogin pitämisen? 
Parikin ystävää kirjoitteli blogia ja aloin miettiä josko mäkin voisin kokeilla. Mulla ei ole mitään hienoja viisauksia muille jaettavaksi, mutta ihan vaan omaksi iloksi kirjoittelen. Ja kivahan se on saada muilta kommentteja :D

5. Mitä haluaisit muuttaa blogissasi?
Haluaisin ottaa enemmän kuvia ja ennen kaikkea opetella kuvaamista. Nyt tuo on vähän semmoista räpsimistä. Ostin jopa oppaan digikuvauksen saloihin, mutta eipä se avannut mulle yhtään tuon kameran nappuloita ja nippeleitä... Pitänee vielä treenata! Paremmat ja harkitummat kuvat antaisivat paremman käsityksen asioista.  

Jaan tunnustuksen eteenpäin näille mukaville blogeille:

Luxembourg State of Mind
Villaviidakko
Pinkin pingun blogi

3 kommenttia:

  1. Pinkki kiittää ja kumartaa!! *kiiiitos!* :) Olen tosiaan tuon jo saanut ja omat vastaukseni löytyvät täältä: http://pinkinpingviininblogi.blogspot.com/2011/02/meilla-on-pudotus-ja-palkinto.html jos haluat käydä vilkaisemassa. :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos !! :) Nyt kun sain tuon sinultakin, täytyy vissiin oikeasti kirjoitella nuo vastaukset tuonne blogiin. :)

    VastaaPoista
  3. Pikkuinen Kanelibasilika lähettää terveiset Vilukissalle ja kertoo, että kevät pipot ovat nyt käytössä. Oikein söpöt! Vauva sai mummiltaa hienon uuden vaaleanpunaisen tikkitakin ja nyt marjapuuronvärinen pipo pääsee sen kumppaniksi sunnuntaikävelyille :)

    VastaaPoista