keskiviikko 10. elokuuta 2011

Juoksua (tai noh, "juoksua"...)

Jei, raahauduin äskettäin vielä überpitkän työ- ja opiskelupäivän päätteksi lenkille. Jostakin sain siis tuon idean ryhtyä jälleen hölkkäämään. Ja avot, sehän sujui.... not. Hölkkäsin 5min (kunnes meinasin tukehtua), kävelin 5min, käännyin takas ja hölkkäsin 8min (kunnes olin tukehtua mut onneks olin jo ovella). Puolustuksena nyt tosin se, että takas päin oli iiiiso pitkä ylämäki... Eli ei mitään huippukuntoa enteile kyllä tämä. Mutta tuskaa osasin odottaakin. 





Kuvat täältä. 


Kaloreita sentään poltin 133 :P 
Eli tämän päiväisen letut tuli kuitattua, ja vielä on varaa syödä iltapalaakin :D Tänään on muutenkin ollut hassu päivä: heräsin 05.00 ja juna työpaikkakunnalle lähti kuuden jälkeen eli söin nopsaan vähän rahkaa aamupalaksi. Noh, sitten tullessani junasta asemalle, huomasin että mullahan on vielä aikaa napata jotain ruokaa (eli kahvia ja lohileipä). No ei muuten mitään, mutta tullessani tänne töihin saimmekin talon puolesta aamupalan (eli kaikkea mahdollista ihanaa mitä voitte vaan kuvitella). Olin kuitenkin kohtuullinen :) Tämän kaiken jälkeen pysyin vielä tavoiterajoissani! Tämä on jo mulle saavutus, yleensä popsin kotona koko ajan jotain jääkaapilta... Enkä muuten ottanut perunaa lounaalla (kanaa ja salaattia vaan, hyvä minä :) 
Pienestä se on otettava ilo irti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti