maanantai 22. lokakuuta 2012

Sukkia

Oon mä sentään jotain neulonutkin.


Isommat isälle ja pienemmät pojalle :) Paljon muutakin oon tehnyt mut en viitsi esitellä niitä (ainakaan vielä) täällä kun saattavat päätyä joululahjapaketteihin. 

Aika kuluu toisaalta niin hirveän nopeasti, mutta samaan aikaan niiiiin hitaasti. Tämäkin viikko on täynnä kaikenlaista puuhaa: tänään kävin työpaikalla hoitamassa pari asiaa vielä, huomenna olisi vuorossa sokerirasituksen uusinta (kökkö neuvolalääkäri määräs uusimaan kokeen kun painoa on tullut nyt 22kg...), keskiviikkona äitini tulee meille yöksi, joten ke-to menee varmasti shoppaillessa ja vauvan tarvikkeita hypistellessä :) Perjantaina onkin jo taas neuvola. Lauantaiksi olen kutsunut kokoon "tyttöjen illan", eli joukko ihania neitosia tulee meille istumaan iltaa joksikin aikaa (ja kenties myös hypistelemään niitä vauvan tarvikkeita... :) Halusin kutsua vielä vieraita käymään kun saattaa mennä sitten pitkäänkin ennen kuin jaksaa pitää mitään pippaloita. 

Ai niin, kävin muuten viime perjantaina tentissä sekä hakemassa graduni takaisin opintotoimistosta. Jos tentti menee läpi niin yksi 10 op tentti matkaa teologian maisterin arvonimeen :) Tuon tentin ajattelin koettaa väsätä joskus ensi vuoden alkupuolella, mutta katsotaan miten käy. Pyysin miestäkin jo muistuttamaan mua sitten ensi vuonna että vielä pitäis vähän opiskella, jos nää mamman aivot on sitten ihan puurona vauvasta :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti